Assessors de salut

 

Hunza® és un projecte que sorgeix del meu interior, de la meva vocació de servei. De la meva necessitat de fer coses pels demés i sobretot de que aquestes coses afectin a allò que ens és més valuós i necessari, la nostra salut. Sempre he cregut que no hi ha res més important que la meva salut i la dels que estimo. Els pitjor moments de la meva vida estan associats a la pèrdua de la salut, i de la pròpia vida.

Crec que tinc eines suficients com per influir positivament en la qualitat de vida de les persones. Vull ser un transformador de la vida de la gent. Escampar un missatge de vida activa i sana, i aconseguir que les persones prenguin consciència i es responsabilitzin de la seva salut.

Penso que puc fer-ho bé. Que és el que sé fer millor i que, a més, m’apassiona.

Per això, sento que vaig arribant al meu destí. Hunza® és la culminació de tota una vida dedicada a l’activitat física, l’exercici i l’esport, que dóna forma i sentit a tot el meu procés formatiu.

Un projecte que posa la meva vida a les meves mans i les meves capacitats al servei de la meva felicitat, i també de la felicitat dels demés. Una idea innovadora, creativa, que vol millorar el món.

Hunza® és una marca que neix des de l’amor. Una marca generada des de la generositat. Per donar incondicionalment. Per influir positivament en el meu entorn. És una marca interior, és una marca amb actitud. Amb la meva actitud.

No vull tenir només clients. Vull persones que es creguin el missatge de salut i que em permetin acompanyar-los per a millorar la seva vida.

El propòsit és convertir-me es assessor de salut d’aquells que ho desitgin. Per aconseguir tot allò que es pot aconseguir mitjançant l’activitat física i una bona alimentació.

Transformar el cos i la vida de les persones. I fer-ho en un lloc apropiat, que recolzi aquest propòsit. A Hunza®

Us espero! 

Jaume Arnau

www.jaumearnau.cat

05/01/2017

Hunza® History_one. Empreses amb ànima

Hunza®. Una marca que neix de l’interior. Una marca amb un alt component emocional que vol conquerir la visió d’una vida sana.

Hunza®. Una marca que neix de l’interior. Una marca amb un alt component emocional que vol conquerir la visió d’una vida sana.

En els mercats sempre guanya aquell que comparteix, que és generós, el que regala, el que estima… I per això hem volgut crear una marca en la que els seus atributs emocionals siguin bàsics.

L’objectiu, i ja em perdonareu la gosadia, és contribuir a un món millor. Des del lideratge i la creativitat, Hunza® vol impactar en el món, transformar-lo, sense pors ni límits. Transcendir. Influir positivament en l’entorn. Mai cap projecte nascut des de l’interior no ha tingut èxit.

Hunza® pretén no tenir clients, sinó tenir seguidors, fidels. Persones que assumeixin, es creguin i difonguin el missatge de salut i de benestar. Una tribu. Una religió. Un moviment.

Una marca indestructible fonamentada en la veritat, en el servei, en la vocació i en la passió. Una empresa creada des de la generositat i la humilitat. Per donar incondicionalment.

Vull posar el meu suposat talent al servei dels altres, i el meu talent es troba en el meu cor. Amb el repte i l’objectiu d’acompanyar i influir positivament en la qualitat de vida de les persones, en el seu estat físic i de benestar. En els seus hàbits de salut.

Hunza®. Un projecte amb ànima.

jaumearnau - 10:12:59 @ Coaching de salut | Agregar un comentario